Brøndums Autoservice

Brøndums Auto service´s MISSION

Brøndums Auto service’s mission og vision tager udgangspunkt i vores kunders ønsker og behov – det er vores mål at tilbyde dét ekstra der skal til.

Brøndums Auto service´s vision.

Brøndums Auto service´s vil være den foretrukne værksted for Danmarks befolkning.

Det betyder, at Brøndums Auto service´s vil være branchens bedste målt på:

  • Udbud af værdiskabende reparationer
  • Kundeservice og evnen til altid at finde løsninger
  • Effektivitet i levering af det rigtige produkt til den rigtige tid
  • Engagement og fokus på at være “tæt på” kunden forstå kundens behov og arbejde for at udvikle denne relation.
  • Innovation og evne til at drive udviklingen i branchen med nye vækst- og værdiskabende tilbud til gode for kunderne
 

Hos Brøndums Auto service har vi fem værdier, som vi lever vores hverdag efter.
For os giver det stærke forbindelser og godt samarbejde med både vores kunder, samarbejdspartnere og leverandører, og ikke mindst internt i organisationen.

For dig giver det sikkerhed og tryghed, fordi du ved, at vi altid møder dig med samme tilgang, og det sikrer en kontinuitet og sammenhæng, så du ved, hvad du kan forvente af os.

Det du kan forvente af os:

Kundefokus

  • Vores kunder er hele vores eksistensgrundlag.
  • Vi er konstant tæt på kunderne og opmærksomme på deres behov.
  • Vi er drevet af at give vores kunder branchens bedste service og de bedste løsninger.
    Desuden samarbejder vi om udvikling af deres forretning.


Innovation

  • Vi skal hele tiden bevæge os og være et skridt foran.
  • Vi er forandringsparate og udfordrer vanetænkning.
  • Vi værdsætter nytænkning, der leverer mere kvalitet og mere værdi til kunderne.


Effektivitet

  • Vi er hurtige på fødderne og har vindermentalitet.
  • Vi omsætter effektivt tanke til handling – og behov til levering.
  • Vi gør tingene enkle, vælger den bedste og korteste vej til målet

Positiv adfærd

  • – Vi tager initiativ og søger altid løsningen i stedet for problemet.
  • Vi hjælper og bakker op om hinanden – og vi ved, at glæde og begejstring gør det sjovere at samarbejde, giver glade kunder, glade medarbejder samt bedre resultater.
  • Ordentlighed er vores rygrad. Vi viser respekt og kæmper loyalt for vores kunder, aftaler og for hinanden.

Værditilvækst

  • Alle vores løsninger og aktiviteter skal være værdiskabende for vores kunder.
  • Vi udfordrer komplekse, omkostningstunge arbejdsgange og processer.
  • Vi gennemfører kun nye idéer, hvis de skaber reel værdi.

Disse fem grundregler skaber grundkernen i Brøndums Auto service og det er ud fra disse, alle i Brøndums Auto service agerer, og dermed er med til at skabe et stærkt og tæt samarbejde i alle forbindelser, og det er ud fra disse, alle medarbejdere i Brøndums Auto service agerer, og dermed er med til at skabe et stærkt og tæt samarbejde i alle forbindelse

96 86 09 06

Du er altid velkommen til at ringe eller sende os en e-mail: service@brondums.dk

BOOK ONLINE

Book dit værksteds besøg online
- lige når det passer dig!

Facebook
Email
Print